1. کمبود اعضای هیات علمی نسبت به تعداد دانشجویان
  2. اختصاص کادر هیات علمی خبره به رشته های غیر داروسازی و در مقابل، اختصاص هیات علمی نوپا به دانشجویان داروسازی
  3. ضعف و نقصان در ارزیابی های ابتدایی هیات علمی
  4. کمبود فضا و ظرفیت سالن مطالعه، سایت (IT) و انتشارات به دلیل حضور واحد پردیس خودگردان در دانشکده داروسازی
  5. عدم تناسب رشته ی تحصیلی کارشناسان و متصدیان آزمایشگاه با آزمایشگاه مربوطه و عدم برخورداری آنان ازآموزش های کافی و لازم
  6. کمبود تعداد داروخانه های تحت نظارت دانشکده به منظور ارائه واحد کارآموزی در داروخانه
  7. عدم وجود تجهیزات کافی در داروخانه ی مدل دانشکده