پس از برگزاری اولین و دومین جلسه دبیرخانه و رابطین بیست‌ودومین سمینار دانشجویان داروسازی ایران در شهرهای مشهد و شیراز، این‌بار نوبت به دبیرخانه سمینار بیست‌ودوم رسید تا در شهر زنجان میزبان رابطین دانشکده‌های داروسازی سراسر کشور باشد.
پیش‌از برگزاری این جلسه، کمیته‌ای متشکل از رابطین سمینار به سرپرستی رابط صنفی تبریز جناب آقای سینا کبیری تشکیل گردید تا با بررسی اساسنامه سمینار، نواقص موجود اصلاح گردیده و اساسنامه جامع‌تر گردد. این کمیته پیش‌نویسی از اساسنامه را تهیه نموده تا با رأی و نظر رابطین در اولین جلسه دبیرخانه و رابطین به تصویب برساند. لذا مهمترین مسئله مورد بحث در جلسه، تصویب پیش‌نویس اساسنامه سمینار دانشجویان داروسازی ایران بوده است. 
 با حضور رابطین دانشکده‌های داروسازی در شهر زنجان، این جلسه منعقد گردیده و جلسه با گزارش عملکرد دبیرخانه توسط سرکار خانم دکتر مهرنوش نیکپور از فعالیت‌های صنفی و علمی صورت‌گرفته و پذیرش مقالات سمینار در ساعت 10 صبح 25 بهمن ماه 1397 آغاز شد.
 سپس با بررسی بندبه‌بند، پیش‌نویس اساسنامه مورد بحث رابطین و دبیرخانه سمینار قرار گرفته و بعد از اجماع نظرها درمورد تشکیل شورای مرکزی، نحوه‌ی انتخاب رابطین و ...، به امضای رابطین حاضر در جلسه رسید تا در مجمع اصلی در روزهای سمینار، اساسنامه به تصویب رابطین برسد.
محمدحسین رخش،92،زنجان