دوشنبه 9 آبان ماه 1396 همایش "معرفی بیست و یکمین سمینار دانشجویان داروسازی سراسرکشور" با حضوردکتر اسکندر مقیمی پور، ریاست دانشکده دارو سازی،اساتید و دانشجویان این رشته، در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این برنامه، دکتر اسکندر مقیمی پور ریاست دانشکده دارو سازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ضمن تبریک به دست آمدن این فرصت ارزشمند برای دانشجویان داروسازی اهواز و قدردانی از زحمات مستمر دبیرخانه این سمینار دانشجویی، براهمیت برگزاری این سمینار به بهترین نحو و لزوم همکاری و هم بستگی اساتید و دانشجویان دانشکده برای نیل به این هدف تاکید کردند.
در ادامه این همایش، احسان کوشکی، دانشجوی دوره داروسازی عمومی و دبیر این سمینار،به معرفی بخش های علمی و صنفی سمینار پرداخت. 
وی با دعوت از دانشجویان داروسازی به انجام فعالیت های صنفی و دغدغه مند بودن درباره آینده شغلی خود از اساتید خواست تا از فعالیت های پژوهشی دانشجویان بیش از پیش حمایت کرده و دانشجویان را به انجام فعالیت های پژوهشی ترغیب نمایند..
دکتر عنایت الله سلیمی، سرپرست دانشکده طب سنتی و معاون آموزشی دانشکده داروسازی به اهمیت ابعاد علمی و آموزشی سمینار پرداختند و اظهار داشتند از هیچگونه همکاری در خصوص برگزاری بهتر و منسجم‌تر سمینار بیست ‌و‌یکم دریغ نخواهند کرد و بر لزوم برگزاری هرچه بهتر سمینار تاکید کردند.
 دکتر هیبت الله کلانتری ریاست اسبق دانشکده داروسازی و مدیرگروه فارماکولوژی و سم شناسی دانشکده داروسازی اهواز و دکتر مسعود علی کرمی متخصص فارماسیوتیکس و عضو هیئت علمی دانشکده داروسازی اهواز با اعلام حمایت همه جانبه خود از دبیرخانه سمینار و اظهار بر توانایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز در اجرای برنامه هایی از این به نحو احسن، تجربیات خود را در زمینه کارهای تحقیقاتی و اجرای سمینارهای مختلف با دانشجویان به اشتراک گذاشتند و بر اهمیت موضوع فناوری‌ اطلاعات و ثبت تحقیقات علمی در رشته داروسازی تاکید کردند.
در پایان این همایش امیدخیری، دبیر اجرایی بیست و یکمین سمینار دانشجویان داروسازی  سراسرکشور به ارائه فعالیت های این دبیرخانه از ابتدای تشکیل تاکنون پرداخت.